objevte
funkce
Modul slouží k přehledné správě servisních požadavků a servisních výkonů pro všechny vaše objekty.
Vytváření požadavků na servis s možností opakující se události s emailovými oznámeními před stanoveným termínem, případně před dosiahnutím stavu kilometrů, či motohodin.
Definice servisních požadavků
Po vytvoření servisní požadavky dostává určený uživatel notifikaci o plánovaném servisu. Po zrealizování opakovaného servisu vznikne automaticky nová servisní požadavek podle definice - logiky STK, zda EK.
servisní požadavky
Evidence servisních výkonů, správa průběhu realizace, zda evidence jednotlivých položek faktury za realizaci servisu.
servisní výkony
Číselník servisních partnerů, se kterými je smluvní správa a údržba vozového parku. Možnost volby externího nebo interního smluvního servisního partnera.
servisní partneři
Na základě možnosti seskupení více objektů se stejnými požadavky na servis a údržbu je možné definovat takový profil, do kterého se dají přidělit skupiny objektů.
servisní profil
Previous
Next