Přeskočit na obsah
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Fleetware - Release 219

NOVÁ FUNKCIONALITA

Modul Informační sdělení

  • Informační sdělení – vznik nového modulů, pomocí kterého jsou uživatelům aplikace předávány nejrůznější informace. Informace se uživateli zobrazují po přihlášení aplikace, případně je možné jejich vyvolání provést přes ikonu v pravé rohu horního panelu.

Typy informačních sdělení:

    • Obecná informace
    • Ostatní
    • Pokyny
    • Pracovní postupy
    • Směrnice

Pro správné fungování informačních sdělení musí existovat vazba mezi uživatelem a zaměstnancem. Konfigurace informačních sdělení se provádí správcem aplikace ve správě systému. Pro jednotlivá sdělení je možné nastavit platnosti, zobrazení v infookně a kterým zaměstnancům případně organizačním složkám se mají nabízet a připojit k nim přílohy.

Modul Kniha jízd

  • Automatické doplnění kmenového řidiče do nové manuální jízdy – pomocí konfigurace aplikace je možné nastavit, že při založení nové manuální jízdy dojde k automatickému doplnění kmenového řidiče.
  • Bezpečnostní přestávka – při zadávání manuálních služebních jízd dochází ke kontrole dodržování bezpečnostní přestávky. Nelze zadávat jízdy překračující dobu 4,5 hodiny. Tato kontrola se týká pouze manuálně zadávaných jízd a funkčnost je vázána na konfiguraci aplikace.
 

Modul Reporty

  • Aktuální přehled parametrů objektu (ID 230) – vznik nového report


Modul Správa systému

  • Číselníky / Způsob platby – vznik nového číselníku. Do tohoto číselníku mohou být zakládány nové způsoby platby, které se poté budou používat v knize jízd při „Nákup PHM“ nebo „Nákup Ostatní“. Uživatel si v tomto číselníku vybírá, jaké povinné údaje mají být vyplněny. Pokud zvolí „Osobní výdaje na firemní účely“ na „Ano“, pak je povinné vyplnit v knize jízd Jméno a příjmení, Adresa zaměstnance a číslo účtu. Pokud zvolí „Povinnost vložit přílohu“ na „Ano“ musí být vždy vložena příloha.
  • Oprávnění Personal Terminal – pomocí konfigurace aplikace je možné nastavit oprávnění, která budou zobrazována ve správě systému pro Personal Terminal.


Modul Incidenty

  • Upozornění na termín uzávěrky – vznik nového incidentu, který bude uživatele informovat o termínu uzávěrky.

Poznámka: Tento typ incidentu vyžaduje specifickou konfiguraci systému – nelze jej provozovat běžným způsobem!!!

Položky formuláře pro zadání incidentu:

    1. Název: Doplníme název incidentu
    2. Typ: Alarm/Varování
    3. Definice: Výběr Upozornění na termín uzávěrky
    4. Pořadové číslo kalendářního/pracovního dne, kdy bude incident aktivován
    5. Konkrétní pořadové číslo dne

Vyhodnocení incidentu
Incident je vyhodnocován vždy měsíc zpětně a generován v aktuálním měsíci dle definovaných hodnot. Podmínkou pro generování incidentu je nastavení parametru „Vyžadovat měsíční uzávěrku“ u objektu.

ZLEPŠENÁ FUNKCIONALITA

Obecné

  • Změna defaultního zobrazení tabulek – došlo k rozšíření možností pro změnu rozložení tabulek v aplikaci o volbu „Firemní“. Nyní se tabulky nastaví na jednu konkrétní hodnotu rozměru a ty se dají upravovat dle uživatele, nebo dle nově vzniklého formátu „Firemní“.

Na možnost zakládat firemní nastavení je zapotřebí mít povolená oprávnění. Tato oprávnění by měl mít pouze administrátor aplikace. Jedná se o rozšíření jednotlivých sloupců a následné uložení pro celou firmu.

Pořadí aplikované při zobrazení profilu tabulek:

      1. Uživatelské
      2. Firemní
      3. Systémové

Pokud administrátor bude chtít vynutit u uživatelů používání rozložení dle firmy, tak přes tlačítko po uložení firemních nastavení lze vynutit tuto změnu u uživatelů, tím dojde ke změně výchozího profilu.

  • Nový design přihlašovací obrazovky a modulů – došlo k úpravě designu přihlašovací obrazovky do aplikace a zároveň proběhla i úprava zobrazení modulů a jejich rozdělení do kategorií pro lepší přehlednost.
     
  • Změna řidiče na vozidle a změna nákladového střediska – nově se metodika vyhodnocení práv uživatele rozšiřuje o vyhodnocení typu práva (plné / omezené).
    • Plné právo
      • umožní uživateli vidět NS
      • omezí viditelnost objektů jen na objekty zařazené do NS, na které má právo a na objekty nezařazené do NS
      • neovlivní přímé právo uživatele na objekt
    • Omezené právo
      • umožní uživateli vidět NS
      • neovlivní práva uživatele k objektům

Poznámka: Došlo k úpravě popisu práva „Nákladová střediska – globální právo“ – Právo na všechna nákladová střediska. Plné právo v případě dalších nastavení řídí práva na objekty.

Modul Online

  • Tabulka a detail objektů / Externí identifikace – tabulka a detail objektů byly rozšířeny o hodnotu „Externí identifikace“. Podle této položky je možné také vyhledávat v tabulce objektů.
  • Název a adresa zařízení – v detailu objektu došlo k přidání nového řádku s typem zařízení a jeho adresou ve tvaru Název zařízení (adresa zařízení).


Modul Kniha jízd

  • Sloupec „Externí identifikace“ – tabulka při výběru objektu doplněna o nový sloupec „Externí identifikace“.
  • Změna grafiky neplatných tachometrů – úprava grafiky pro chybně zadaný stav tachometru se nyní zobrazuje jako červená ikonka s přeškrtnutým tachometrem. Informace o tachometru jsou k dispozici na záložce „Detail“.

Stavy pro zneplatnění tachometrů:

    • Nadměrná odchylka
    • Jízda mezi shodnými tachometry
    • Nižší než předchozí
    • Nižší než předchozí (CAN)
    • Vyšší než následující dle CAN
    • Neplatný stav tachometru (CAN)
    • Chyba při validaci v DB

Pro větší přehled došlo k vytvoření ikony pro skrytí neplatných tachometrů, a to jak v KJ obecně, tak v záložce tachometry.

Modul Pohonné hmoty

  • Nové položky nákupu – formuláře „Nákup PHM“ a „Nákup ostatní“ byly rozšířeny o položky – způsob platby, jméno a příjmení, adresa zaměstnance, číslo účtu a příloha. Tento způsob platby se poté zobrazuje společně s přílohou v detailu nákupu. Pokud uživatel nebude mít právo k zaměstnanci budou data skryta. Tato funkčnost je vázána na konfiguraci aplikace. 


Modul Reporty

  • Detail vozidel – PHM údaje (ID 23) – došlo k přidání sloupce na konci tabulky o parametr kapacity nádrže AdBlue.
  • Podrobný detail vozidel (ID 33) – došlo k přidání sloupce na konci tabulky o parametr kapacity nádrže AdBlue.
  • Souhrnné měsíční vyúčtování vozidel (ID 218) – rozšíření reportu o počáteční a konečný stav tachometru. 


Modul Správa systému

  • Číselníky / Uživatelské vstupy – došlo k přidání nových uživatelských vstupů (č. 10 – 12). Pro uživatelské vstupy č. 7 – 12 byla položka „Datový typ“ rozšířena o hodnotu „Ano/Ne“, která určuje formát zobrazení.
  • Objekty / záložka PHM – záložka PHM byla rozšířena o kapacitu AdBlue. Položka se zobrazuje v případě, kdy je primární nádrž Diesel.
NAŠE HISTORIE, VAŠE BUDOUCNOST

30 let inovací s produktem Fleetware: Naše historie, vaše budoucnost

Rok 2024 je pro nás mimořádně významný. Oslavujeme 30. výročí od vzniku našeho revolučního produktu Fleetware, který za ta léta prošel významnými inovacemi a stal se nedílnou součástí správy vozidel a flotil. Tento výjimečný milník je příležitostí nejen k ohlédnutí se za naší bohatou historií, ale také k poděkování vám, našim zákazníkům, kteří jste s námi po celou dobu.

Přečtěte si více »
Mapathon-Fleetware

Dobročinná akce Mapathon

Dobročinná akce Mapathon dne 13. června 2024, pořádaná Lékaři bez hranic, měla za cíl zlepšit mapování nezmapovaných oblastí světa. Zapojilo se 30 dobrovolníků, kteří zmapovali 1 817 budov. Akce se konala v Praze, Pardubicích a Kriváni. Přečtěte si podrobnější informace na naší webové stránce.

Přečtěte si více »

Release 217

Možnost zobrazení řidiče u podřízeného objektu, aktualizované schvalování jízd a mnoho jiného přináší nejnovější release 2.17.

Přečtěte si více »

kontaktní formulář

*tato pole jsou povinná