Fleetware - Release 219
NOVÁ FUNKCIONALITA
Modul Informační sdělení
- Informační sdělení – vznik nového modulů, pomocí kterého jsou uživatelům aplikace předávány nejrůznější informace. Informace se uživateli zobrazují po přihlášení aplikace, případně je možné jejich vyvolání provést přes ikonu v pravé rohu horního panelu.
Typy informačních sdělení:
- Obecná informace
- Ostatní
- Pokyny
- Pracovní postupy
- Směrnice
Pro správné fungování informačních sdělení musí existovat vazba mezi uživatelem a zaměstnancem. Konfigurace informačních sdělení se provádí správcem aplikace ve správě systému. Pro jednotlivá sdělení je možné nastavit platnosti, zobrazení v infookně a kterým zaměstnancům případně organizačním složkám se mají nabízet a připojit k nim přílohy.
Modul Kniha jízd
- Automatické doplnění kmenového řidiče do nové manuální jízdy – pomocí konfigurace aplikace je možné nastavit, že při založení nové manuální jízdy dojde k automatickému doplnění kmenového řidiče.
- Bezpečnostní přestávka – při zadávání manuálních služebních jízd dochází ke kontrole dodržování bezpečnostní přestávky. Nelze zadávat jízdy překračující dobu 4,5 hodiny. Tato kontrola se týká pouze manuálně zadávaných jízd a funkčnost je vázána na konfiguraci aplikace.
Modul Reporty
- Aktuální přehled parametrů objektu (ID 230) – vznik nového report
Modul Správa systému
- Číselníky / Způsob platby – vznik nového číselníku. Do tohoto číselníku mohou být zakládány nové způsoby platby, které se poté budou používat v knize jízd při „Nákup PHM“ nebo „Nákup Ostatní“. Uživatel si v tomto číselníku vybírá, jaké povinné údaje mají být vyplněny. Pokud zvolí „Osobní výdaje na firemní účely“ na „Ano“, pak je povinné vyplnit v knize jízd Jméno a příjmení, Adresa zaměstnance a číslo účtu. Pokud zvolí „Povinnost vložit přílohu“ na „Ano“ musí být vždy vložena příloha.
- Oprávnění Personal Terminal – pomocí konfigurace aplikace je možné nastavit oprávnění, která budou zobrazována ve správě systému pro Personal Terminal.
Modul Incidenty
- Upozornění na termín uzávěrky – vznik nového incidentu, který bude uživatele informovat o termínu uzávěrky.
Poznámka: Tento typ incidentu vyžaduje specifickou konfiguraci systému – nelze jej provozovat běžným způsobem!!!
Položky formuláře pro zadání incidentu:
- Název: Doplníme název incidentu
- Typ: Alarm/Varování
- Definice: Výběr Upozornění na termín uzávěrky
- Pořadové číslo kalendářního/pracovního dne, kdy bude incident aktivován
- Konkrétní pořadové číslo dne
Vyhodnocení incidentu
Incident je vyhodnocován vždy měsíc zpětně a generován v aktuálním měsíci dle definovaných hodnot. Podmínkou pro generování incidentu je nastavení parametru „Vyžadovat měsíční uzávěrku“ u objektu.
ZLEPŠENÁ FUNKCIONALITA
Obecné
- Změna defaultního zobrazení tabulek – došlo k rozšíření možností pro změnu rozložení tabulek v aplikaci o volbu „Firemní“. Nyní se tabulky nastaví na jednu konkrétní hodnotu rozměru a ty se dají upravovat dle uživatele, nebo dle nově vzniklého formátu „Firemní“.
Na možnost zakládat firemní nastavení je zapotřebí mít povolená oprávnění. Tato oprávnění by měl mít pouze administrátor aplikace. Jedná se o rozšíření jednotlivých sloupců a následné uložení pro celou firmu.
Pořadí aplikované při zobrazení profilu tabulek:
- Uživatelské
- Firemní
- Systémové
Pokud administrátor bude chtít vynutit u uživatelů používání rozložení dle firmy, tak přes tlačítko po uložení firemních nastavení lze vynutit tuto změnu u uživatelů, tím dojde ke změně výchozího profilu.
- Nový design přihlašovací obrazovky a modulů – došlo k úpravě designu přihlašovací obrazovky do aplikace a zároveň proběhla i úprava zobrazení modulů a jejich rozdělení do kategorií pro lepší přehlednost.
- Změna řidiče na vozidle a změna nákladového střediska – nově se metodika vyhodnocení práv uživatele rozšiřuje o vyhodnocení typu práva (plné / omezené).
- Plné právo
- umožní uživateli vidět NS
- omezí viditelnost objektů jen na objekty zařazené do NS, na které má právo a na objekty nezařazené do NS
- neovlivní přímé právo uživatele na objekt
- Omezené právo
- umožní uživateli vidět NS
- neovlivní práva uživatele k objektům
- Plné právo
Poznámka: Došlo k úpravě popisu práva „Nákladová střediska – globální právo“ – Právo na všechna nákladová střediska. Plné právo v případě dalších nastavení řídí práva na objekty.
Modul Online
- Tabulka a detail objektů / Externí identifikace – tabulka a detail objektů byly rozšířeny o hodnotu „Externí identifikace“. Podle této položky je možné také vyhledávat v tabulce objektů.
- Název a adresa zařízení – v detailu objektu došlo k přidání nového řádku s typem zařízení a jeho adresou ve tvaru Název zařízení (adresa zařízení).
Modul Kniha jízd
- Sloupec „Externí identifikace“ – tabulka při výběru objektu doplněna o nový sloupec „Externí identifikace“.
- Změna grafiky neplatných tachometrů – úprava grafiky pro chybně zadaný stav tachometru se nyní zobrazuje jako červená ikonka s přeškrtnutým tachometrem. Informace o tachometru jsou k dispozici na záložce „Detail“.
Stavy pro zneplatnění tachometrů:
- Nadměrná odchylka
- Jízda mezi shodnými tachometry
- Nižší než předchozí
- Nižší než předchozí (CAN)
- Vyšší než následující dle CAN
- Neplatný stav tachometru (CAN)
- Chyba při validaci v DB
Pro větší přehled došlo k vytvoření ikony pro skrytí neplatných tachometrů, a to jak v KJ obecně, tak v záložce tachometry.
Modul Pohonné hmoty
- Nové položky nákupu – formuláře „Nákup PHM“ a „Nákup ostatní“ byly rozšířeny o položky – způsob platby, jméno a příjmení, adresa zaměstnance, číslo účtu a příloha. Tento způsob platby se poté zobrazuje společně s přílohou v detailu nákupu. Pokud uživatel nebude mít právo k zaměstnanci budou data skryta. Tato funkčnost je vázána na konfiguraci aplikace.
Modul Reporty
- Detail vozidel – PHM údaje (ID 23) – došlo k přidání sloupce na konci tabulky o parametr kapacity nádrže AdBlue.
- Podrobný detail vozidel (ID 33) – došlo k přidání sloupce na konci tabulky o parametr kapacity nádrže AdBlue.
- Souhrnné měsíční vyúčtování vozidel (ID 218) – rozšíření reportu o počáteční a konečný stav tachometru.
Modul Správa systému
- Číselníky / Uživatelské vstupy – došlo k přidání nových uživatelských vstupů (č. 10 – 12). Pro uživatelské vstupy č. 7 – 12 byla položka „Datový typ“ rozšířena o hodnotu „Ano/Ne“, která určuje formát zobrazení.
- Objekty / záložka PHM – záložka PHM byla rozšířena o kapacitu AdBlue. Položka se zobrazuje v případě, kdy je primární nádrž Diesel.